کانته به رئال مادرید پیشنهاد شده است؛ ماکله له جدید در راه است؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کانته به رئال مادرید پیشنهاد شده است؛ ماکله له جدید در راه است؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کانته به رئال مادرید پیشنهاد شده است؛ ماکله له جدید در راه است؟

انگولو کانته به یکی از اهداف جدی رئال مادرید تبدیل شده است.

طـرفداری- ملی پوش فرانسوی باشگاه لستر سیتی به تیم رئال مادرید پیشنهاد شده است و برای افزایش رقابت در پست کاسمیرو در نظر گرفته می شود، کسی که با درخشش خود زیر نظر زین الدین زیدان، به یکی از گزینه های اصلی و غیرقابل جانشین در ترکیب مادریدی ها تبدیل شد.

اما استدلال ها برای به خدمت گرفتن کانته قانع کننده هستند. این هافبک دفاعی در قهرمانی شگفت انگیز فصل گذشته لستر سیتی در انگلستان نقشی محوری داشت، و بابت عملکرد درخشان خود در رقابت های یورو 2016 همراه با فرانسه مورد ستایش همگان قرار گرفته است. بنا به گزارش AS، رئال مادرید علاقه مند است تا کانته را به سانتیاگو برنابئو بیاورد چرا که زیدان در پست هافبک دفاعی تنها کاسمیرو را در اختیار دارد و فصل 2016/17 بسیار پیچیده و فشرده خواهد بود، و تیم باید در رقابت های لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان که در ماه دسامبر و در کشور ژاپن برگزار خواهد شد، شرکت کند.

ماکله له جدید

زیدان همچنین کانته را به عنصر کلیدی ترکیب کهکشانی های 1 در اوایل سال 2000 تشبیه کرده است. "وقتی کانته بازی می کند، من تصویر ماکله له را در او می بینم."

یکی دیگر از نکات جذاب در مورد کانته این است که رقم فسخ قرارداد او 25.5 میلیون یورو است، که به خوبی با بودجه تابستانی رئال مادرید همخوانی دارد و بسیار ارزان تر از سایر بازیکنان هم پست خود که جزو اهداف باشگاه به شمار می رود، است. همچنین خرید کانته باعث می شود که رئال مادرید دیگر به سراغ پوگبا نرود. هر دو بازیکن خصوصیات بازی مشابهی دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 31 خرداد 1395 | 8:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.